ANALÝZA SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ
| Termín: |
|
|---|---|
| Forma: |
|
| Cena: | 13 200 Kč / 530 € + DPH |
| Cena s videozáznamem: |
|
| Úroveň: | základní |
|---|---|
| Jazyk: | slovenský |
| Počet dnů: |
|
ÚVOD
Analýza spokojenosti zákazníků je nedílnou součástí řízení a růstu podniku. Pomáhá zajistit, že podniky jsou schopny neustále se přizpůsobovat potřebám zákazníků a poskytovat kvalitní produkty a služby, což v konečném důsledku vede k dlouhodobějšímu a úspěšnějšímu podnikání. V rámci tohoto kurzu se pomocí vybraných statistických metod naučíme odhalovat skryté vzory a závislosti, které ovlivňují spokojenost zákazníků.
CÍL VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU
KURZ JE URČEN
PŘEDPOKLADY
PŘÍNOS ÚČASTI NA KURZU
POPIS OBSAHU A POSTUPU
PROGRAM KURZU
- seznámení s programem IBM SPSS Statistics
- vyjádření spokojenosti pomocí popisné statistiky a indexů
- odhalení faktorů působících na spokojenost zákazníků (statistické testování)
- odhalování závislostí (korelační a regresní analýza)
- segmentace zákazníků (seskupovací analýza)
Ve výjimečných případech změna programu vyhrazena dle zaměření
a zkušeností dané skupiny účastníků.

