ANALÝZA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ
Termín: |
|
---|---|
Forma: |
|
Cena: | 6 800 Kč / 270 € + 21% DPH |
Cena s videozáznamem: |
|
Úroveň: | středně pokročilý |
---|---|
Jazyk: | český |
Počet dnů: |
|
ÚVOD
Tradiční dataminingové modely predikující chování zákazníků se opírají o data o jednotlivcích a jejich chování. Rozhodování zákazníků je však vždy ovlivněno okolím a sociální komunitou, kde se pohybují. Známe-li vztahy a vzájemné interakce mezi zákazníky, můžeme významně zlepšit predikce chování a na nich závisející rozhodování. Analýza sociálních sítí využívá vazby mezi zákazníky či jinými entitami v síti k extrakci klíčových vlastností, jako jsou míra zapojení do sociální sítě, důležitost zákazníka pro ostatní hráče v síti, či příslušnost k různým sociálním skupinám detekovaným v síti.
CÍL VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU
KURZ JE URČEN
PŘEDPOKLADY
PŘÍNOS ÚČASTI NA KURZU
POPIS OBSAHU A POSTUPU
PROGRAM KURZU
-
struktura a datový záznam sociální sítě
-
budování sociální sítě z dat
-
popisné statistiky sítě, vrcholů a hran
-
detekce komunit
-
šíření informace v síti
-
využití extrahovaných vlastností sítě k predikci chování osob
Ve výjimečných případech změna programu vyhrazena dle zaměření
a zkušeností dané skupiny účastníků.