MARKETINGOVÉ ANALÝZY:
Segmentace
Termín: |
|
---|---|
Místo: | Krakovská 7, Praha 1 |
Cena: |
|
Úroveň: | základní |
---|---|
Jazyk: | čeština |
Počet dnů: |
|
ÚVOD
Segmentace je jednou ze základních metod marketingového řízení. Jejím cílem je nalézt homogenní skupiny zákazníků s podobnými vlastnostmi a potřebami tak, aby bylo možné k nim z hlediska marketingových aktivit přistupovat jednotně. Tyto skupiny (segmenty) se číselně i graficky popíší, interpretují se a charakterizují typickým zákaznickým profilem.
CÍL VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU
Hlavním cílem kurzu je představit segmentaci jako marketingovou metodu, která umožňuje lépe porozumět zákazníkům a zefektivnit marketingové aktivity na základě dat. Účastníci se seznámí se základními principy segmentace – na jakých datech lze segmenty vytvářet, jaké metody lze k tvorbě segmentů užít a jak výsledky segmentace interpretovat a dále využít.
KURZ JE URČEN
Kurz je určen především pracovníkům v marketingu, kteří se chtějí naučit vytvářet segmenty zákazníků, interpretovat je a prakticky využívat.
PŘEDPOKLADY
Kurz předpokládá schopnost základního ovládání PC.
PŘÍNOS ÚČASTI NA KURZU
Účastníci porozumí podstatě segmentace, naučí se segmenty zákazníků prakticky vytvářet a interpretovat.
POPIS OBSAHU A POSTUPU
Tvorba segmentů a popis zákaznických dat za použití softwaru IBM SPSS Statistics.
PROGRAM KURZU
úvod do segmentace jako metody marketingového řízení
segmentace jako výstup RFM analýzy
diferenciální segmentace
cílená segmentace
Ve výjimečných případech změna programu vyhrazena dle zaměření
a zkušeností dané skupiny účastníků.