INFORMACE K REALIZACI KURZŮ
- PRAHA

ROZVRH KURZŮ

Celodenní kurzy   (9:00 – 16:30 hod.)

od 8:30 hod.registrace účastníků kurzu
10:30 – 10:45 hod.dopolední přestávka
12:00 – 13:00 hod.polední přestávka
14:45 – 15:00 hod.odpolední přestávka

Půldenní kurzy   (9:00 – 12:30 hod.)

od 8:30 hod.registrace účastníků kurzu
10:30 – 11:00 hod.dopolední přestávka

ADRESA KONÁNÍ KURZŮ

Krakovská 7, 110 00 Praha 1
GPS: 50.0778414813, 14.4276638315

KONTAKT

ACREA CR, spol. s r.o.

Krakovská 7
110 00 Praha 1
IČ: 63076616
DIČ: CZ63076616

Tel.: +420 234 721 444
Mobil: +420 605 871 522
E-mail: kurzy@acrea.cz

Petra Formánková
Petra Formánková
ředitelka Centra výuky ACREA
Kateřina Cábová
Kateřina Cábová
asistentka Centra výuky ACREA

ORGANIZAČNÍ INFORMACE

Občerstvení

  • Dopolední přestávka: chlebíčky či briošky.
  • Odpolední přestávka: ovoce a sušenky.
  • Voda, káva a čaj jsou k dispozici po celou dobu konání kurzu.

Vybavení učebny

Pro praktickou část výuky má v učebně každý účastník kurzu k dispozici počítač.

  • Využít je možné i wifi připojení k internetu.

Parkování

Vzhledem k zavedení parkovacích zón v centru Prahy Vás upozorňujeme na problematické parkování v okolí Centra výuky ACREA a doporučujeme využít parkovacích možností na okraji města a dopravy městskou hromadnou dopravou. K dispozici máme jedno parkovací stání, které je nutné včas zarezervovat. V případě zájmu nás kontaktujte na kurzy@acrea.cz.

Ubytování

Ubytování zprostředkováváme v hotelu WENCESLAS SQUARE HOTEL***.

  • Cena pokojů v období 16. 3. 2018 – 4. 11. 2018:
  • • 1 690,- Kč/jednolůžkový
  • • 1 990,- Kč/dvoulůžkový
  • Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Platbu za ubytování provede účastník kurzu samostatně v hotovosti nebo kartou na recepci hotelu.

VÝŇATEK Z OBCHODNÍCH PODMÍNEK

  • Kurzy Centra výuky je možné zakoupit prostřednictvím webového rozhraní či odesláním objednávky elektronickou poštou (emailem), poštou nebo osobním předáním prodávajícímu/poskytovateli způsobem a za podmínek uvedených v obchodních podmínkách.
  • Objednávka je po jejím potvrzení poskytovatelem závazná a odesláním objednávky objednatel vyjadřuje souhlas s těmito obchodními podmínkami. (úplné znění zde).
  • Kupující/objednatelé jsou zařazováni do kurzů v pořadí, v jakém zaslali objednávku na kurz. Při překročení kapacity kurzu (12 osob) je ostatním kupujícím/objednatelům nabídnut náhradní termín kurzu či kurz podobného zaměření.
  • Úhrada ceny kurzu bude provedena kupujícím/objednatelem nejpozději v den konání kurzu. Cena kurzu zahrnuje:
    • přípravu a komplexní organizační zajištění kurzu;
    • studijní materiály a pomůcky;
    • drobné občerstvení a nápoje o přestávkách kurzu.
  • Prodávající/poskytovatel si vyhrazuje právo na změny lektora a data konání kurzu.
  • Kurz se uskuteční pouze v případě dostatečného obsazení kurzu. Prodávající/poskytovatel informuje prostřednictvím elektronické pošty (emailem) kupujícího/objednatele o případném zrušení kurzu minimálně 3 pracovní dny před konáním kurzu.
  • V případě zrušení kurzu z důvodu nedostatečného obsazení bude kupujícímu/objednateli nabídnut náhradní termín kurzu, kurz podobného zaměření či vrácení uhrazené ceny zpět kupujícímu/objednateli na jeho bankovní účet. Vrácení uhrazené ceny za kurz provede prodávající/poskytovatel nejdéle do třiceti (30) dnů od data zrušení kurzu.
  • Kupující/objednatel může svou účast v kurzu stornovat (zrušit) písemně poštou či emailem. Výše stornopoplatků je:
    • při zrušení účasti 10 a více pracovních dnů před kurzem není účtován žádný stornovací poplatek;
    • při zrušení účasti 5-9 pracovních dnů před kurzem činí stornovací poplatek 25 % ceny kurzu;
    • při zrušení méně než 5 pracovních dnů před kurzem činí stornovací poplatek 75 % ceny kurzu;
    • při zrušení v den kurzu činí stornovací poplatek 100 % ceny kurzu.
  • Kupující/objednatel má právo po dohodě s prodávajícím/poskytovatelem 1x přesunout objednaný kurz na náhradní termín či poslat za sebe na kurz náhradního účastníka.